Hugo

Kampanja tavoitti HUGOn nuoren kohderyhmän tehokkaasti Jyväskylän, Helsingin ja Tampereen ydinkeskustoissa.

Artistin toiveissa oli saada näyttävä valtakunnallinen ulkomainoskampanja Kehykset-albumin lanseerauksen yhteyteen. Olimme tehneet Outshinen kanssa yhteistyötä jo aiemmin, joten oli luontevaa kääntyä asiassa jo entuudestaan luotettavan, tutun ja helposti lähestyttävän kumppanin puoleen.

Outshinen kanssa toteutettu kampanja auttoi omalta osaltaan siivittämään HUGOn debyyttialbumin yli 40 miljoonaan striimiin ja sen myötä myös harvinaiseen tuplaplatina statukseen.

"Sony Music Finland ja Epic Records toteuttivat syyskuussa 2024 Outshinen kanssa valtakunnallisen digitaalisen ulkomainoskampanjan popartisti HUGOn debyyttialbumin julkaisun yhteydessä."

Sami Rikala

Senior Marketing Manager, Sony Music Entertainment Finland Oy

HugoHugoHugoHugo

Pinnoilta bongattua

Digitaalinen ulkomainonta pysäyttää, puhuttelee ja jää mieleen.