Certina on Sveitsiläinen kellomerkki, jolle tehtiin kampanja Outshinen verkostossa 27.9-10.10.2021 aikana. Kampanjan lähtökohtana oli lanseerata Certinan uusi kellomalli DS Action Diver ja käyttää konseptissa Outshinen näyttäviä LED-pintoja Helsingin keskustan vilkkaimmilla paikoilla. Mediapinnat sijoittuvat eri puolille Helsingin keskustaa tavoittaen kohderyhmän tehokkaasti. Näytöt oli valittu kohdennetusti lähellä ostopaikkaa.
Ratkaisuna lähdettiin tekemään näyttävää mainontaa lähellä ostopaikkaa yhteensä 13 mainostaululla. Outshinen korkealaatuiset näytöt toimivat konseptiin täydellisesti ja niillä saatiin korostettua sekä kellon että brändin korkealuokkaisuutta.
Kampanjaan kuului kolmetoista (13) vaikuttavaa LED-pintaa. Kampanjan taattu näyttökertojen määrä oli 178 800 näyttökertaa. Kampanjan aikana takuu ylittyi yli 15%.
"Kampanja oli onnistunut kokonaisuus. Mainosmateriaalimme olivat upean näköiset Outshinen isoilla pinnoilla Helsingin vilkkaimmilla paikoilla. Pystyimme kasvattamaan uuden kellomme tietoisuutta erittäin hyvin kampanjan avulla. Uskon, että kampanjan pidempiaikainen vaikutus positiivisessa mielessä kasvattaa meidän myyntejämme. Pyysin aineistot muokattavaksi Sveitsin pääkonttorilta ja Outshinen tuotanto teki mainokset kaikkiin kokoihin käden käänteessä. Jatkossa minun on helppo tehdä heidän kanssaan uusia kampanjoita."
Lauri Broman
National Sales Manager, Swatch Group (Certina)
