Yhteistyö
HJK:n ja Outshinen yhteistyö tuo stadionin sykkeen, pelipäivien jännityksen ja Klubin tuoreet kuulumiset suoraan kaupunkilaisten eteen, reaaliajassa ja digitaalisesti.
Lue lisääCase
Laaja verkosto, strategiset sijainnit ja sujuva yhteistyö varmistivat kohderyhmän tavoittamisen Helsingistä Rovaniemelle.
Lue lisääYhteistyö
Kun tavoitteena oli herättää huomiota, synnyttää hyvää mieltä ja kasvattaa tunnettuutta, Bolt.Works valitsi ulkomainonnan kumppanikseen Outshinen.
Lue lisääMuita referenssejämme
Case
Uuden kellon tunnettuutta kasvatettiin erittäin hyvin kampanjan avulla.
Case
Kohderyhmä tavoitettiin tehokkaasti Jyväskylän, Helsingin ja Tampereen ydinkeskustoissa.
Case
Kampanjan pystyi toteuttamaan hyvin joustavasti - se oli mainiota!
Case
Toimivaa yhteistyötä, tehokkailla ja näkyvillä digipinnoilla.
Lehdistötiedote
Elokuussa 15.8. Kulosaaren tennis- ja sulkapallohalli vaihtaa nimensä Outshine Centeriksi. Täällä yhdistyvät huippuluokan peliolosuhteet, lämminhenkinen yhteisö ja intohimo lajiin. Samalla Outshinen asiakkaiden varattavaksi tulee uusi jättimäinen 152 m² mainospinta.
Lue tiedoteUutiset ja tiedotteet
Lehdistötiedote
Elokuussa 15.8. Kulosaaren tennis- ja sulkapallohalli vaihtaa nimensä Outshine Centeriksi. Täällä yhdistyvät huippuluokan peliolosuhteet, lämminhenkinen yhteisö ja intohimo lajiin. Sulkaa tai palloa – pelit pelataan aina hyvässä hengessä. Samalla Outshinen asiakkaiden varattavaksi tulee uusi jättimäinen 152 m2 mainospinta.
Lehdistötiedote
Vuosi 2024 oli kotimaiselle digitaalista ulkomainontaa tarjoavalle Outshinelle vahvan kasvun ja kannattavuuden vuosi. Yrityksen liikevaihto nousi 4,84 miljoonaan euroon, kasvaen 56 % edellisvuodesta. Käyttökate (EBITDA) kipusi 1,7 miljoonaan euroon, eli yli 35 % liikevaihdosta.
Yhteistyö
Heti, kun futiskausi starttasi käyntiin, alkoi kuhina Bolt Arenalla ja sen laidalla. HJK:n ja Outshinen yhteistyö tuo stadionin sykkeen, pelipäivien jännityksen ja Klubin tuoreet kuulumiset suoraan kaupunkilaisten eteen, reaaliajassa ja digitaalisesti. Stadionin Urheilukadulle avautuviin ikkunoihin on asennettu neljä uutta digitaalista näyttöä, jotka heräävät eloon pian, kun jalkapallokausi pääsee kunnolla vauhtiin.
Kasvu
Helsingin ydinkeskustaan nousee kevään ja alkukesän aikana 30 näyttävää digitaalista kolmiopilaria, jotka tarjoavat brändeille poikkeuksellisen näkyvyyden. Samalla ne uudistavat katukuvaa ja tekevät siitä entistäkin elävämmän. Kolmiopilarit on suunniteltu Suomessa ja viimeistelty sopimaan Helsingin urbaaniin maisemaan.
Maailmalta poimittua
Kesäkuussa 4.-6.6. Mexico Cityssä järjestettävä World Out of Home Organizationin vuosikongressi kokoaa ulkomainonnan suunnannäyttäjät yhteen. Outshine on mukana organisaation yhtenä sponsorina. Nappaamme sieltä tuoreimmat trendit ja ulkomainonnan kuulumiset tullessamme - pysy kuulolla!
Tutustu tapahtumaanMeillä on kaupunkien kirkkaimmat näytöt, ketterät työkalut ja tiimi, joka saa kampanjasi loistamaan.