Logo

Outshinesta maantieteellisesti kattavin DOOH-myyjä Suomessa

3 Kaveria

Kärpät ja helsinkiläinen Outshine Oy ovat tehneet monivuotisen sopimuksen, jonka myötä Kärppien ulkomainosnäyttöjen valtakunnallisesta myynnistä vastaa jatkossa Outshine. Aiemmin näyttöjä on myynyt useampi yritys, mutta uusi sopimus takaa Outshinelle yksinoikeuden näyttöjen valtakunnalliseen myyntiin. Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö iloitsee tuoreesta sopimuksesta:

“Kotimainen Outshine kattaa digiverkollaan jo 39 paikkakuntaa ja tähtää kohti alan markkinajohtajuutta. Kiristyvä kilpailu on upea asia asiakkaiden kannalta, sillä alaa on pitkään Suomessa dominoinut kaksi monikansallista suuryritystä. Olen ylpeä siitä, että Outshine valikoitui kumppaniksi monien vaihtoehtojen joukosta”, iloitsee Outshinen toimitusjohtaja Jani Lepistö.

Kärppien omat myyjät tulevat jatkossakin huolehtimaan Kärppien sopimusasiakkaiden tarpeista ulkomainosnäkyvyyksien osalta. Valtakunnallinen myynti on kuitenkin merkittävä palanen tätä Oulun Kärppien liiketoiminnan osaa. Outshine on Oulun Kärpät Oy:n toimitusjohtaja Tommi Virkkusen erinomainen kumppani Kärpille tällä saralla.

”Outshine on kasvava yritys, josta tuli tämän sopimuksen myötä maantieteellisesti kattavin LED-näkyvyyksien myyjä Suomessa. He ovat osoittaneet olevansa innovatiivinen ja ketterä toimija näillä markkinoilla. Ne ovat ominaisuuksia, mitä me arvostamme suuresti.”

Oulun Kärppien mainostaulut sijaitsevat vilkkaasti liikennöidyillä sisääntuloteillä ja myyntipaikoilla, S-Ryhmän pihoissa. Pääosin taulut ovat mainoskäytössä, mutta niitä voidaan hyödyntää myös tiedottamiseen ja yleishyödyllisen tiedon jakamiseen. Näytöt ovat kooltaan 6m2 – 19m2 ja niiden kirkkaus säätyy automaattisesti ympäristön valon mukaan. Uusi sopimus astuu voimaan huhtikuun 2021 alusta. Outshinen mainosmyynti on jo käynnistynyt.

Lisätietoja:

Tommi Virkkunen
Toimitusjohtaja, Oulun Kärpät Oy
040 058 4401,
tommi.virkkunen@karpat.fi

Jani Lepistö
Toimitusjohtaja, Outshine Oy
050 560 8425,
jani.lepisto@outshine.fi

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?