Logo

Outshinelle myönnettiin korkein AAA luottoluokitus

Melkonkatu Lauttasaari

Outshine Oy kuuluu korkeimpaan luottoluokkaan AAA.

Suomalaisyrityksistä vain 3% yltää samaan. Korkeimpien luottoluokkien vaatimuksena ovat keskimääräistä paremmat talouden tunnusluvut, positiivinen tausta ja maksukäyttäytyminen sekä riittävä toiminnan volyymi. Bisnoden kansainvälisesti tunnettu luottoluokitus eli Rating toimii ovenavaajana kaikissa niissä yli 200 maassa, jossa Bisnode tai sen sisaryhtiö Bisnode D&B Finland Oy (D&B) toimivat.

Bisnoden luottoluokitusjärjestelmä perustuu yritystietokantaan, jonka tiedot on kerätty useista eri tietolähteistä. Ajantasaiset tiedot ovat peräisin viranomaisilta tai muista luotettavista lähteistä. Bisnode noudattaa myös hyvää rekisteritapaa ja käyttääkin siksi tietojen käsittelyyn ja päivittämiseen lukuisia automaattisia ja manuaalisia laatutarkastuksia.

Yritystietokanta sisältää lähes jokaisen normaalia liiketoimintaa harjoittavan aktiivisen yrityksen. Luottoluokitusjärjestelmää päivitetään automaattisesti, joten se on ajantasaisempi kuin mikään muu luottokelpoisuusluokitus. Koneellisesti tuotettuna se on aina myös objektiivinen ja helpottaa eri yritysten keskinäistä vertailua.

Lisätietoja antaa:

Outshine Oy: toimitusjohtaja Jani Lepistö, p. 050 560 8425, jani.lepisto@outshine.fi

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?