Logo

Outshine tiedottaa: Mörkö-näytön käyttö jatkuu

Outshine tiedottaa: Mörkö-näytön käyttö jatkuu

Helsingin Sanomat kertoi 14.2.2023 julkaistussa artikkelissaan virheellisesti, että Outshinen Mörkö-näyttö poistuisi käytöstä maaliskuun 2023 loppuun mennessä. Outshine Oy haluaa nyt oikaista tämän tiedon sekä kertoa näytön tilanteesta.

Hallinto-oikeus on tehnyt päätöksen, minkä mukaan Helsinki saa vaatia Outshine Oy:tä poistamaan näytön. Päätöksen lainvoimaiseksi tulon edellytyksenä on kuitenkin, että päätös annetaan tiedoksi lainmukaisesti ja että päätöksen valitusaika on umpeutunut. Ikkunamainontaa harjoitetaan ruokakaupoista kivijalkayrittäjiin, joten kyse on merkittävästä ennakkotapauksesta. Tästä viestii myös hallinto-oikeuden keskimääräistä pidemmäksi venähtänyt käsittelyaika.

Outshine Oy:llä on oikeus hakea päätökselle valituslupaa korkeimmalta hallinto-oikeudelta ja näin tulemme toimimaan. Keskimääräinen käsittelyaika korkeimmassa hallinto-oikeudessa on 2000-luvulla vaihdellut noin 7-12 kuukauden välillä. Näytön toiminta jatkuu toistaiseksi, kunnes asialle on lainvoimainen päätös. Tiedotamme asiasta tarkemmin asian etenemisen mukaan.

  • Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa
    Helsingin uutuuspintojen asentaminen alkaa elokuussa

    Helsingin katukuvaan saapuu uusia upeita mainoslaitteita elokuusta 2024 alkaen. Aikataulu varmistui, kun yksittäisen kuntalaisen valitus hylättiin ja myös maankäytön päätöksestä tuli lainvoimainen. Mainoslaitteet rakennetaan tutuille paikoille, missä oli aiemman operaattorin Clear Channelin aikaan enimmäkseen staattista inventaaria. Helsingin kaduille avautuu nyt huikeita uusia mahdollisuuksia, kun 444 pintaa kattava verkosto digitalisoidaan sataprosenttisesti. Outshine saa sopimuksella yksinoikeuden kantakaupungin katumainostauluihin sekä pilareihin lähes yhdentoista (11) vuoden ajaksi uudelle sopimuskaudelle 2024 - 2035.

  • DOOH sanasto
    Ulkomainonnan termit

    Outshinen vaikuttavat digipinnat tavoittavat suuren yleisön ja aikaansaavat tuloksia nopeasti. Näkyvyys mieleenpainuvassa mediaympäristössä vahvistaa brändiä ja näkyvyys voidaan kohdentaa juuri haluamallesi kohderyhmälle sekä alueelle. Tutustutaan tarkemmin ulkomainonnan lyhenteisiin, käsitteisiin ja niiden merkitykseen.

  • Suunnittelutyökalu
    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla

    Työkalumme kehittyvät uudella kohderyhmädatalla Nyt löydät suunnittelutyökalustamme entistä tarkempaa kohderyhmädataa mainospaikoistamme. Datasta ilmenee yleisön sukupuolijakauma, tulotaso sekä koulutus. Tieto on peräisin Tilastokeskuksen avoimesta Paavo-tietokannasta.

Outshine.fi käyttää evästeitä!

Käytämme sivustollamme evästeitä ja muita vastaavia tekniikoita. Evästeiden avulla kerätyn tiedon ansiosta voimme tarjota sinulle parempia palveluja käyttökokemuksen, mainonnan kohdentamisen ja sivuston toiminnan suhteen. Evästeitä käytetään myös kävijämittaukseen.

Haluatko sallia evästeet?